فكّر وأفهم قبل ما تنفذ

الدورة بطبيعتها واجهت فيها بعض الصعوبات وده راجع لإنها تطبيق عملي مع مفاهيم جديدة ونظام جديد، والعقل بطبيعته في المرحلة دي بيتبرمج على هيئة جديدة للتعامل مع المشاريع والتحديات الي قدامك، الُزبدة وما يُفيد من هذه الدورة هو إخراجك من دائرة التسرع والعجلة للتفكير والتخطيط وده الي بيفرق بين عقلية الـ Junior - Senior ومن المهم أنك تفكر كده دلوقتي، أستمتعت بالتحديات والتعامل مع الأكواد وخاصةً جانب التعديلات بحيث إني أتعلمت أزاي أحسن مشروعي وأخرج منه بأفضل شكل مُمكن وإزاي أضيف مُميزات أكتر للمشروع، الرحلة مُمتعة ولكن يجب أن تكون على الأستعداد لما سُتقابله، دُمتم بخير.

المشاركات