حسب نظرتك للموضوع
بصراحة لو ينفع اعمل تقييمين كنت عملت تقييم للصنف الاول من الناس اللى بتحب تجرب و تبحث وتتعلم اازاى توصل للمعلومة فالتقييم هايكون خمس نجوم و ده بسبب كمية الاستفادة اللى هاتحصل لك لما تشوف الطريقة اللى بيشتغل بيها الباش مهندس وازاى تفكر فى البروجيكت من اول ما تستلمه و تعمل له مخطط واضح و مرتب لك افكارك ثم فى مرحلة التنفيذ لما بتقف معاك مشكلة ازاى تروح تسال شات جى بى تى وتبحث وتوصل للمعلومة و فى الآخر لما تخلص تحسن برضه باستخدام شات جى بى تى علشان تكون حققت اقصى استفادة من ادوات الذكاء لاصطناعى
اما لو انت من الصنغ التانى من الناس اللى بتحب ان كل تفصيلة تتشرح لك وتفهم الموضوع بشكل كامل فالتقييم ساعتها هايكون 3 نجوم لان فى الدورة دى الباش مهندس فى مرحلة التنفيذ بينفذ الكود نفسه ويعالج المشاكل اللى بتقابله بس مش هاتقدر تقول ان الموضوع اتشرح زى مانت متوقع
لكن من وجهة نظرى انك تسيرش بنفسك على اى حاجة تقف معك و ماتعطلش فى اى حاجة ده هايطورك بشكل اكبر من انك تاخد كل حاجة بالمعلقة و ده عن تجربة شخصية و علشان كده انا اخترت الخمس نجوم

المشاركات